Wdrożenie zintegrowanego systemu do obsługi informatycznej miasta Kętrzyn – e – urząd Kętrzyn
Cel projektu:
Podniesienie jakości i dostępności usług publicznych poprzez wdrożenie zintegrowanego systemu do obsługi informatycznej Urzędu Miasta Kętrzyn oraz udostępnienie usług on – line, co pozwoli na usprawnienie pracy pracowników wnioskodawcy, a tym samym przełoży się na skrócenie czasu załatwiania spraw w Urzędzie.
Zakres projektu:
Projekt obejmował wdrożenie wysokiej jakości systemu informacyjno-komunikacyjnego dającego możliwości czerpania korzyści przez obywateli, biznes i administrację z rozwoju społeczeństwa informacyjnego.
Okres realizacji projektu: 2012 – 2014
Źródła finansowania projektu:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 -2013.
Wartość projektu: 859 602,72 zł
Dofinansowanie: 728 310,97 zł
Wkład własny: 131 291,75 zł