Informacja o Urzędzie Miasta Kętrzyn w języku łatwym do odczytania i zrozumienia – ETR
Urząd Miasta Kętrzyn, inaczej urząd to dwa budynki. Główny budynek znajduje się przy ulicy Wojska Polskiego 11.
Drugi budynek to ratusz, który znajduje się na Placu Piłsudskiego 1.
W Urzędzie pracuje burmistrz i urzędnicy. Burmistrzem jest Ryszard Henryk Niedziółka.
Burmistrzowi w pracy pomagają Zastępca, Sekretarz Miasta, Skarbnik Miasta oraz pozostali pracownicy. Urząd podzielony jest na wydziały, które zajmują się różnymi sprawami.
Główna siedziba to budynek przy ulicy Wojska Polskiego 11. Tutaj możesz przyjść i załatwić swoją sprawę. Wszystkie potrzebne informacje uzyskasz w Biurze Obsługi Interesanta. Znajduje się ono na parterze budynku za szklanymi drzwiami.
Tutaj załatwisz większość spraw urzędowych. Dowiesz się też co masz dalej robić.
W korytarzu znajduje się tablica informacyjna. Jest na niej informacja gdzie znajdują się poszczególne wydziały.
Czym zajmuje się Urząd?
W Urzędzie możesz na przykład:
- zameldować się,
- wyrobić dowód osobisty,
- zgłosić, gdy urodzi się dziecko,
- otrzymać akt zgonu oraz akt urodzenia,
- wziąć ślub cywilny,
- zgłosić prowadzenie własnej firmy,
- zapłacić podatki oraz inne opłaty.
Zapraszamy do Urzędu od poniedziałku do piątku.
Godziny pracy:
poniedziałek – 7.00 – 15.00
wtorek – 7.30 – 15.30
środa – 7.30 – 15.30
czwartek – 7.30 – 15.30
piątek – 7.30 – 15.30
Aby załatwić sprawy w urzędzie możesz:
- napisać list i wysłać na adres: Urząd Miasta Kętrzyn ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn
- przynieść pismo do urzędu i zostawić je w Biurze Obsługi Interesanta
- napisać wiadomość i wysłać ją na adres e-mailowy: umketrzyn@miastoketrzyn.pl
- zadzwonić pod numer 89 752 05 20
- przyjść do Urzędu i spotkać się z pracownikiem
Wszystkie informacje o mieście możesz znaleźć na stronach internetowych: miastoketrzyn.pl oraz bip.miastoketrzyn.pl